TIPS KURANGKAN RABUN unknown hits  

TIPS KURANGKAN RABUN

Gua dulu dulu masa kecik anak orang susah la jugak Adik beradik ada 6 5 orang sekolah Jadi gua dah biasa jugak hidup sen sikit ni Dulu masa sekolah rendah duit belanja gua 60 sen je Ada rezeki lebih 70 sen Masa tu 60 sen dah boleh dapat makan banya

Teruskan Membaca..






Laman Ping.Busuk dibangunkan dan diaturcara oleh pengaturcara kami tersendiri. Sebarang kesulitan, diharap anda dapat menghubungi kami melalui email busuk.org[at]gmail ataupun melalui laman fb kami.

Online user : 451
Widget Aktif : 3,963
Banner Aktif : 6,631

Domain Dibenarkan: 10,594
Jumlah Artikel : 873,332
Anda tidak perlu lagi submit artikel anda secara manual. Letakkan code banner atau code widget di bawah untuk sistem kami mengumpul artikel anda secara automatik.
Banner AutoPing Code
Widget Trafik + AutoPing Code
Domain Check




bacaan popular :

  • penjelasan ustaz zaharuddin zakat tak ikut ..
  • body slim faradhiya idaman setiap wanita
  • lihat apa yang terjadi bila minta sedekah b..
  • liwatii kenapa peguam islam takut bela anwa..
  • biskut bertemakan filem frozen kelihatan in..
  • kejohanan aff kebimbangan dollah jadi nyata
  • resipi ringkas ikan bilis goreng cili padi
  • 7 foto romantik hafiz suip dan kekasih berc..
  • 2 gambar mengejutkan inilah kenderaan johan..
  • penuntut kolej swasta didakwa bunuh kakak k..
  • abu sayyaf ugut penggal kepala tauke cina
  • video barang baik selebriti tertonjol selep..

  • wajib baca :

  • macam macam wau ada
  • kau setan aku malaikat
  • motivasi nak jadi cantik
  • idaman pelajar sekolah lelaki
  • emak abah opah dan atuk
  • koleksi gambar awek perhimpunan black 505
  • cyber999 pusat aduan keselamatan siber
  • jika memang engkau jodohku
  • skandal pejabat
  • kita pandai nasihat orang lain tetapi tidak..
  • 26 fascinating films about food
  • wang bukanlah segalanya

  • wajib lawat :

  • shazlinarahim.blogspot.com
  • historyjitra.blogspot.com
  • haqmilik.blogspot.com
  • musafirsuci.blogspot.com
  • anythingbymia.blogspot.com
  • didikmanjaku.blogspot.com
  • adamfaiz.com
  • mizshela.wordpress.com
  • ungulavender.wordpress.com
  • leachempaka91.blogspot.com
  • belajarkaedahjibril.blogspot.com
  • anakmummycomey.blogspot.com


  • domain tag :

    personal (2844)   wanita (1857)   diari (1612)   produk (1329)   rojak (1228)   lelaki (1158)   berita (858)   ilmiah (810)   informasi (808)   bisnes (556)   santai (503)   agama (364)   pelik (344)   politik (320)   review (300)   hiburan (295)   original (288)   lawak (241)   kesihatan (235)   gosip (199)   komputer (185)   keluarga (180)   bn (178)   tutorial (175)   artis (171)   destinasi (168)   cerpen (162)   warez (158)   dewasa (154)   english (144)   resepi (134)   teknologi (125)   art (117)   jawatan (102)   indonesia (100)   gadget (98)   petua (95)   servis (92)   makanan (90)   pr (87)   sukan (81)    (74)   sekolah (70)   lirik (65)   fotografi (65)   serius (39)   fesyen (37)   motivasi (22)   tanaman (20)   automotif (13)   seram (6)   cinta (4)   peraduan (3)   pancing (1)   duplicate (1)   hobi (1)   infotmasi (1)   shopping (1)   online (1)   mall (1)   kedai (1)