WOW GAMBAR BOGEL NURUL IZZAH TENGOK NIE unknown hits  

WOW GAMBAR BOGEL NURUL IZZAH TENGOK NIE

Haaaaa berita panas lagi gempar di abad ini Gambar bogel atau pun skandal video lucah Nurul Izzah dengan pensyarah beliau yang dikhabarkan sebelum ini sudah tersebar ker Korang nie pun laju jer kan bila bab bab ala ala porno nie Sabar semua pembaca

Teruskan Membaca..



lima bangunan di malaysia yang menakutkan 5 gambar eksk..

video gambar berita terkini gegaran gempa bumi di ranau..

ambik gambar kat fbp2015 pun boleh dapat duit ke biar b..

tomok akui tertekan gambar anak jadi bahan lu c h

gambar kucing comel muka sedih jadi sensasi internet

kecoh gambar tun m di bangunan pwtc ghaib seketika




Laman Ping.Busuk dibangunkan dan diaturcara oleh pengaturcara kami tersendiri. Sebarang kesulitan, diharap anda dapat menghubungi kami melalui email busuk.org[at]gmail ataupun melalui laman fb kami.

Online user : 179
Widget Aktif : 3,288
Banner Aktif : 7,972

Domain Dibenarkan: 11,260
Jumlah Artikel : 1,156,927
Anda tidak perlu lagi submit artikel anda secara manual. Letakkan code banner atau code widget di bawah untuk sistem kami mengumpul artikel anda secara automatik.
Banner AutoPing Code
Widget Trafik + AutoPing Code
Domain Check

bacaan popular :


wajib baca :

  • perkara yang hanya diketahui kanak kanak 90..
  • sikap kebanyakan orang melayu dalam perniag..
  • aurat wanita mahkota yang perlu dipelihara
  • kurang ajaran tak sesat
  • cerita semalam hot spring kah
  • aku gadis comel dan abang kaca mata
  • skandal pejabat
  • kembali menjadi burung pipit
  • rahsia kejayaan dunia akhirat
  • emak abah opah dan atuk
  • 7 things you need to know about depression
  • bila ada depan mata tak tahu menghargai

  • wajib lawat :





    domain tag :

    personal (2999)   wanita (1988)   diari (1713)   produk (1330)   rojak (1329)   lelaki (1203)   berita (928)   informasi (844)   ilmiah (842)   bisnes (569)   santai (526)   agama (374)   pelik (364)   politik (339)   hiburan (332)   review (305)   original (301)   lawak (246)   kesihatan (243)   gosip (216)   komputer (189)   tutorial (187)   bn (186)   keluarga (181)   artis (179)   destinasi (173)   cerpen (167)   dewasa (166)   warez (158)   english (148)   resepi (146)   teknologi (130)   art (126)   indonesia (108)   jawatan (105)   gadget (102)   petua (99)   servis (92)   makanan (91)   sukan (88)   pr (87)    (74)   sekolah (73)   lirik (69)   fotografi (65)   serius (39)   fesyen (37)   motivasi (26)   tanaman (22)   automotif (14)   seram (9)   cinta (4)   pancing (3)   peraduan (3)   mall (1)   duplicate (1)   hobi (1)   online (1)   famili (1)   peronal (1)   shopping (1)   kedai (1)   infotmasi (1)