ARCA DAWAI unknown hits  

ARCA DAWAI

korang tau tak arca tu apa arca tu lebih kurang macam replika la dulu ramai jugak la yang menceburi seni arca ni diorang lebih gemar menggunakan bahan bahan terpakai untuk membina sesuatu yang menarik sekarang jom kita tengok arca arca yang dibina m

Teruskan Membaca..



seni arca

ratusan kepala arca di candi borobudur hilang

kayu yang dipotong menggunakan laser ini menjadi satu a..

arca manusia dari lelehan lilin yang menakjubkan

arca yang sangat menakjubkan diperbuat daripada kaca

arca yang sangat menakjubkan diperbuat daripada kaca




Laman Ping.Busuk dibangunkan dan diaturcara oleh pengaturcara kami tersendiri. Sebarang kesulitan, diharap anda dapat menghubungi kami melalui email busuk.org[at]gmail ataupun melalui laman fb kami.

Online user : 538
Widget Aktif : 4,024
Banner Aktif : 7,073

Domain Dibenarkan: 11,097
Jumlah Artikel : 1,075,274
Anda tidak perlu lagi submit artikel anda secara manual. Letakkan code banner atau code widget di bawah untuk sistem kami mengumpul artikel anda secara automatik.
Banner AutoPing Code
Widget Trafik + AutoPing Code
Domain Check




bacaan popular :

  • penemuan 2000 syiling emas berusia 1000 tah..
  • video wanita mati akibat prank anggota kelu..
  • yana samsudin tertayang sesuatau dalam baba..
  • buku asb hilang 2011 ditemui semula 2015 da..
  • antara 10 janji allah swt kepada mereka yan..
  • paha reput punggung pun reput
  • kantoi menyamar perempuan untuk mengintai
  • punca siti elizad dua kali tunda nikah
  • avg memperlihatkan kaca mata untuk melindun..
  • lelaki terbangkan drone dekat klia bahayaka..
  • dr asri larang ustaz kazem masuk perlis
  • gempar aksi artis indonesia syahrini kengka..

  • wajib baca :

  • motivasi nak jadi cantik
  • kau setan aku malaikat
  • macam macam wau ada
  • aku gadis comel dan abang kaca mata
  • rahsia label pada buah buahan
  • kisah nabi ismail a s
  • cerita negeri siluman di gunung kelud
  • taman di dalam shoping mall
  • jenis jenis jerawat
  • suka cari masalah baik untuk anda
  • persoalan hangat tentang yakjuj dan makjuj
  • kangkung dan risikonya

  • wajib lawat :

  • gedungkartun.com
  • sayangdisayang.com
  • kisahmissxyz.blogspot.com
  • catatanhati93.blogspot.com
  • soshesay.blogspot.com
  • murnimohdyusof.blogspot.com
  • wanie-raina.blogspot.com
  • syidamuhajir.blogspot.com
  • naniezawawi.blogspot.com
  • hidayah97-bittersweet.blogspot.com
  • ayueidris.blogspot.com
  • ibrahimkhaziq.blogspot.com


  • domain tag :

    personal (2960)   wanita (1959)   diari (1697)   produk (1330)   rojak (1289)   lelaki (1197)   berita (905)   informasi (838)   ilmiah (835)   bisnes (562)   santai (523)   agama (373)   pelik (362)   politik (332)   hiburan (327)   review (304)   original (297)   lawak (246)   kesihatan (241)   gosip (214)   komputer (189)   bn (186)   tutorial (185)   keluarga (181)   artis (179)   destinasi (173)   cerpen (165)   dewasa (164)   warez (158)   english (147)   resepi (144)   teknologi (128)   art (125)   indonesia (106)   jawatan (105)   gadget (101)   petua (98)   servis (92)   makanan (91)   pr (87)   sukan (85)    (74)   sekolah (72)   lirik (67)   fotografi (65)   serius (39)   fesyen (37)   motivasi (23)   tanaman (22)   automotif (13)   seram (7)   cinta (4)   peraduan (3)   pancing (3)   duplicate (1)   hobi (1)   infotmasi (1)   shopping (1)   online (1)   mall (1)   kedai (1)