ARCA DAWAI unknown hits  

ARCA DAWAI

korang tau tak arca tu apa arca tu lebih kurang macam replika la dulu ramai jugak la yang menceburi seni arca ni diorang lebih gemar menggunakan bahan bahan terpakai untuk membina sesuatu yang menarik sekarang jom kita tengok arca arca yang dibina m

Teruskan Membaca..



ratusan kepala arca di candi borobudur hilang

seni arca




Laman Ping.Busuk dibangunkan dan diaturcara oleh pengaturcara kami tersendiri. Sebarang kesulitan, diharap anda dapat menghubungi kami melalui email busuk.org[at]gmail ataupun melalui laman fb kami.

Online user : 182
Widget Aktif : 3,966
Banner Aktif : 6,995

Domain Dibenarkan: 10,961
Jumlah Artikel : 1,022,189
Anda tidak perlu lagi submit artikel anda secara manual. Letakkan code banner atau code widget di bawah untuk sistem kami mengumpul artikel anda secara automatik.
Banner AutoPing Code
Widget Trafik + AutoPing Code
Domain Check




bacaan popular :

  • lelaki maut ditembak dengan jarak dekat
  • lelaki lumpuh selepas digigit semut
  • sabah milik kami esmail kiram ll
  • vincent leong bangsat yang harus dihukum ke..
  • jangan usik botol ini jika anda terjumpa
  • seram wanita ini mendayung tanpa sedar ada ..
  • bekas isteri jimmy shanley dipenjara
  • 4 gambar tiz zaqyah seronok bersosial di ke..
  • akibat balkoni berlubang budak 5 tahun maut..
  • gadis melayu tunjuk buah tembikai gred a
  • 6 gambar comel nya wajah puteri kesayangan ..
  • wanita malu besar gambar intim disebar beka..

  • wajib baca :

  • macam macam wau ada
  • kau setan aku malaikat
  • motivasi nak jadi cantik
  • tanda tanda kanser payudara
  • sunnah yang mudah dilakukan tapi jarang dib..
  • rahsia kejayaan dunia akhirat
  • untungnya insan bergelar wanita
  • aku gadis comel dan abang kaca mata
  • cinta vs materialistik
  • subhanallah ikan salmon memiliki gps tercan..
  • mengapa wanita memerlukan lelaki
  • persoalan hangat tentang yakjuj dan makjuj

  • wajib lawat :

  • aidilmuslim.com
  • nilamhimawari.blogspot.com
  • chezuraida.blogspot.com
  • faiezesa.blogspot.com
  • kerjayadirumah.com
  • budakkecikbermonolog.blogspot.com
  • creamylittlediary.blogspot.com
  • dewisyorga.blogspot.com
  • travelblog.my
  • pojiegraphy.blogspot.com
  • cikannesweetyncool.blogspot.com
  • safirulamar.com


  • domain tag :

    personal (2927)   wanita (1923)   diari (1672)   produk (1329)   rojak (1269)   lelaki (1187)   berita (890)   ilmiah (832)   informasi (830)   bisnes (558)   santai (514)   agama (373)   pelik (355)   politik (329)   hiburan (318)   review (302)   original (297)   lawak (245)   kesihatan (241)   gosip (208)   komputer (188)   tutorial (184)   bn (184)   keluarga (181)   artis (174)   destinasi (171)   cerpen (165)   dewasa (163)   warez (158)   english (146)   resepi (143)   teknologi (128)   art (124)   indonesia (104)   jawatan (104)   gadget (100)   petua (98)   servis (92)   makanan (90)   pr (87)   sukan (84)    (74)   sekolah (72)   lirik (67)   fotografi (65)   serius (39)   fesyen (37)   motivasi (22)   tanaman (21)   automotif (13)   seram (6)   cinta (4)   peraduan (3)   pancing (3)   duplicate (1)   hobi (1)   infotmasi (1)   shopping (1)   online (1)   mall (1)   kedai (1)