ARCA DAWAI unknown hits  

ARCA DAWAI

korang tau tak arca tu apa arca tu lebih kurang macam replika la dulu ramai jugak la yang menceburi seni arca ni diorang lebih gemar menggunakan bahan bahan terpakai untuk membina sesuatu yang menarik sekarang jom kita tengok arca arca yang dibina m

Teruskan Membaca..



29 arca yang unik di buat dari cardboard

arca haiwan yang mengagumkan




Laman Ping.Busuk dibangunkan dan diaturcara oleh pengaturcara kami tersendiri. Sebarang kesulitan, diharap anda dapat menghubungi kami melalui email busuk.org[at]gmail ataupun melalui laman fb kami.

Online user : 171
Widget Aktif : 3,306
Banner Aktif : 7,954

Domain Dibenarkan: 11,260
Jumlah Artikel : 1,156,632
Anda tidak perlu lagi submit artikel anda secara manual. Letakkan code banner atau code widget di bawah untuk sistem kami mengumpul artikel anda secara automatik.
Banner AutoPing Code
Widget Trafik + AutoPing Code
Domain Check




bacaan popular :


wajib baca :

  • perkara yang hanya diketahui kanak kanak 90..
  • cerita negeri siluman di gunung kelud
  • bahaya ajinomoto
  • sketsa cinta awak dan saya
  • potongan rambut yang haram bagi umat islam
  • kahwin muda girls only
  • 6 fakta tentang kfc yang anda tidak ketahua..
  • skandal pejabat
  • rahsia bilal mati bersujud dikisahkan ister..
  • supermummy - miza harun
  • 7 perkara tipu daya syaitan terhadap manusi..
  • tanda tanda kanser payudara

  • wajib lawat :



    domain tag :

    personal (2999)   wanita (1988)   diari (1713)   produk (1330)   rojak (1329)   lelaki (1203)   berita (928)   informasi (844)   ilmiah (842)   bisnes (569)   santai (526)   agama (374)   pelik (364)   politik (339)   hiburan (332)   review (305)   original (301)   lawak (246)   kesihatan (243)   gosip (216)   komputer (189)   tutorial (187)   bn (186)   keluarga (181)   artis (179)   destinasi (173)   cerpen (167)   dewasa (166)   warez (158)   english (148)   resepi (146)   teknologi (130)   art (126)   indonesia (108)   jawatan (105)   gadget (102)   petua (99)   servis (92)   makanan (91)   sukan (88)   pr (87)    (74)   sekolah (73)   lirik (69)   fotografi (65)   serius (39)   fesyen (37)   motivasi (26)   tanaman (22)   automotif (14)   seram (9)   cinta (4)   pancing (3)   peraduan (3)   mall (1)   duplicate (1)   hobi (1)   online (1)   famili (1)   peronal (1)   shopping (1)   kedai (1)   infotmasi (1)