PISANG REBUS unknown hits  

PISANG REBUS

Assalamualaikum dari auc dot com Kali ini auc ingin memperkenalkan satu menu yang paling senang di dunia iaitu Pisang Rebus Biasa makan tak kalau tak biasa tu memang anda bukan orang kampung Pisang yang biasanya boleh direbus ni pisang sematu atau pis

Teruskan Membaca..



pisang pun jadilah

cara buat lepat pisang

hanya jual pisang goreng dan jemput jemput mampu tanggu..

kek pisang tanpa telur dan butter

pisang kebaikan makan buah pisang buahan tropika

alahai kalau dah kreatif pisang pun boleh lah

dinner pisang

cara kupas telur rebus dalam gelas

video cara kupas telur rebus paling pantas dalam bebera..

kari telur rebus

asam rebus nenas ikan sepat masin

gulai pisang muda cendawan kukur

pegawai dbkl belasah peniaga goreng pisang berlesen

muffin pisang

kenapa peniaga keropok lekor dan pisang goreng yang ber..

budak maut tercekik cekodok pisang

budak 7 tahun maut tercekik cucur pisang

makjemah luahan sayu peniaga goreng pisang berlesen dib..

sayu luahan hati peniaga goreng pisang berlesen dibelas..

luahan sayu peniaga goreng pisang berlesen dibelasah pe..

cendol sedap shah alam dan pisang cheese jakarta




Laman Ping.Busuk dibangunkan dan diaturcara oleh pengaturcara kami tersendiri. Sebarang kesulitan, diharap anda dapat menghubungi kami melalui email busuk.org[at]gmail ataupun melalui laman fb kami.

Online user : 834
Widget Aktif : 4,022
Banner Aktif : 7,242

Domain Dibenarkan: 11,264
Jumlah Artikel : 1,133,183
Anda tidak perlu lagi submit artikel anda secara manual. Letakkan code banner atau code widget di bawah untuk sistem kami mengumpul artikel anda secara automatik.
Banner AutoPing Code
Widget Trafik + AutoPing Code
Domain Check




bacaan popular :

  • anda pasti terkejut lihat apa yang berlaku ..
  • saya harap salib itu kekal di situ tolong j..
  • terbaik lepas ni gambar ni pasti akan dihar..
  • alyah dedah sikap sebenar ramli ms inilah f..
  • lapan remaja bawah umur kantoi di tangkap m..
  • inilah rupa penyanyi sebenar malaikat versi..
  • sulit kerja menukar baju untuk mayat di hos..
  • gaya hidup rosmah di kritik tun m dalam blo..
  • cuba search mostar anda pasti terkejut
  • isteri pangeran brunei darussalam qari al q..
  • peminat misteri komen drama hati perempuan ..
  • keadaan bani israel selepas nabi musa

  • wajib baca :

  • perkara yang hanya diketahui kanak kanak 90..
  • kembali menjadi burung pipit
  • blog spammers sudah bijak
  • jika memang engkau jodohku
  • nak negara maju atau sebaliknya
  • 3 cara mengubati demam campak secara tradis..
  • jangan ditangisi haid itu
  • cara penipuan oleh pekerja money changer
  • hati itu umpama gelas
  • kisah nabi ismail a s
  • aku gadis comel dan abang kaca mata
  • bagi yang sedang gelisah hati

  • wajib lawat :

  • gedungkartun.com
  • cput3.blogspot.com
  • cekbolat.blogspot.com
  • husnahasib.blogspot.com
  • syedgraphix.blogspot.com
  • syidamuhajir.blogspot.com
  • thisspin.blogspot.com
  • katalawan.blogspot.com
  • ruangmiss.blogspot.com
  • wanie-raina.blogspot.com
  • aidilmuslim.com
  • ibrahimkhaziq.blogspot.com


  • domain tag :

    personal (2999)   wanita (1988)   diari (1713)   produk (1330)   rojak (1329)   lelaki (1203)   berita (928)   informasi (844)   ilmiah (842)   bisnes (569)   santai (526)   agama (374)   pelik (364)   politik (339)   hiburan (332)   review (305)   original (301)   lawak (246)   kesihatan (243)   gosip (216)   komputer (189)   tutorial (187)   bn (186)   keluarga (181)   artis (179)   destinasi (173)   cerpen (167)   dewasa (166)   warez (158)   english (148)   resepi (146)   teknologi (130)   art (126)   indonesia (108)   jawatan (105)   gadget (102)   petua (99)   servis (92)   makanan (91)   sukan (88)   pr (87)    (74)   sekolah (73)   lirik (69)   fotografi (65)   serius (39)   fesyen (37)   motivasi (26)   tanaman (22)   automotif (14)   seram (9)   cinta (4)   pancing (3)   peraduan (3)   mall (1)   duplicate (1)   hobi (1)   online (1)   famili (1)   peronal (1)   shopping (1)   kedai (1)   infotmasi (1)